BIOMANIA

BioMania brend je ugledao svijetlo dana 2018. godine u formi Street Food kučice na plaži Zlatni rat u Bolu na Braču. 

100% plant based koncept sa isključivo organskim namirnicama te uključenim svim aspektima održivosti uz puno entuzijazma i dosta poslovnog iskustva pokazao je od samoga početka veliki potencijal. 

2020. godine otvoren je i bistro u centru mjesta.

Od 2021. bilježimo kontinuirani rast i razvoj u svim segmentima (financijski, HR, marketing, zadovoljstvo kupaca). 

Potvrda da radimo nešto drugačije i šire interesantno nam kontinuirano dolazi od samih početaka rada u formi rečenice koju stalno slušamo od gostiju ‘I wish to have something Like this back home’. Upravo to nas je uputilo da krenemo sa razmišljanjem a naposljetku i razvojem franšiznog modela. 

Uz sjajnu podršku gđe. Ljiljane Kukec, koja je osim svojih neupitnih kompetencija na polju razvoja franšiznih sustava pokazala i veliki senzibilitet kod našeg, podosta specifičnog pristupa, završili smo sa strukturiranjem našega modela. Zaključili smo da bi, prije internacionalnog širenja, idealno bilo otvoriti prvu franšizu koja bi poslovala čitavu godinu u Zagrebu. 

Dodatni poticaj ideji došao je kroz priznanje na platformi TripAdvisor gdje je Bolski bistro uvršten među 10 najboljih restorana na svijetu u vegan/vegetarian kategoriji 2 godine za redom; 2023. i 2024.

Krajem 2023. godine se pojavio potencijalni franšizni partner te smo zajedno krenuli tražiti lokaciju za prvi restoran. 

Realizacija je stigla krajem 2024. otvorenjem restorana u Tkalčićevoj ulici u Zagrebu.

Da smo na pravom putu pokazuje i prva franšiza gdje nam promet kontinuirano raste i gdje su recenzije gostiju još bolje i gdje smo, u ozbiljnoj konkurenciji u roku od nekoliko mjeseci, došli na sam vrh svih ocjenjivačkih platformi.

Paralelno sa razvojem i konsolidacijom poslovanja u Zagrebu krećemo sa strukturnim i marketinškim pripremama za internacionalizaciju.

SAŽETAK FRANŠIZE 

AKTIVNOSTUGOSTITELJSTVO
BRANDBioMania

KARAKTERISTIKE

POTREBNO ZAPOSLENIH4-12
PRIJAŠNJE ISKUSTVONužno
INFORMATIČKA PISMENOST Nužna
ULAZNA PRISTOJBA15.000-35.000 eur
UKUPNO ULAGANJE50.000 – 250. 000 eur
TANTIJEMI 5 %
LICENCA ZA SOFTWARE godišnje500 eur
DOPRINOS ZA OGLAŠAVANJE1 %
OBAVEZA LOKALNOG OGLAŠAVANJA1 %
POTREBNO VRIJEME ZA OTVARANJE3-9 mjeseci
POČETNA OBUKAUključeno u cijenu ulazne pristojbe
TRAJANJE UGOVORA10 godina
PRAVO TERITORIJALNE EKSKLUZIVNOSTIDa