
BioMania brend je ugledao svijetlo dana 2018. godine u formi Street Food kučice na plaži Zlatni rat u Bolu na Braču.
100% plant based koncept sa isključivo organskim namirnicama te uključenim svim aspektima održivosti uz puno entuzijazma i dosta poslovnog iskustva pokazao je od samoga početka veliki potencijal.
2020. godine otvoren je i bistro u centru mjesta.
Od 2021. bilježimo kontinuirani rast i razvoj u svim segmentima (financijski, HR, marketing, zadovoljstvo kupaca).
Potvrda da radimo nešto drugačije i šire interesantno nam kontinuirano dolazi od samih početaka rada u formi rečenice koju stalno slušamo od gostiju ‘I wish to have something Like this back home’. Upravo to nas je uputilo da krenemo sa razmišljanjem a naposljetku i razvojem franšiznog modela.
Uz sjajnu podršku gđe. Ljiljane Kukec, koja je osim svojih neupitnih kompetencija na polju razvoja franšiznih sustava pokazala i veliki senzibilitet kod našeg, podosta specifičnog pristupa, završili smo sa strukturiranjem našega modela. Zaključili smo da bi, prije internacionalnog širenja, idealno bilo otvoriti prvu franšizu koja bi poslovala čitavu godinu u Zagrebu.
Dodatni poticaj ideji došao je kroz priznanje na platformi TripAdvisor gdje je Bolski bistro uvršten među 10 najboljih restorana na svijetu u vegan/vegetarian kategoriji 2 godine za redom; 2023. i 2024.
Krajem 2023. godine se pojavio potencijalni franšizni partner te smo zajedno krenuli tražiti lokaciju za prvi restoran.
Realizacija je stigla krajem 2024. otvorenjem restorana u Tkalčićevoj ulici u Zagrebu.
Da smo na pravom putu pokazuje i prva franšiza gdje nam promet kontinuirano raste i gdje su recenzije gostiju još bolje i gdje smo, u ozbiljnoj konkurenciji u roku od nekoliko mjeseci, došli na sam vrh svih ocjenjivačkih platformi.
Paralelno sa razvojem i konsolidacijom poslovanja u Zagrebu krećemo sa strukturnim i marketinškim pripremama za internacionalizaciju.
SAŽETAK FRANŠIZE
AKTIVNOST | UGOSTITELJSTVO |
BRAND | BioMania |
KARAKTERISTIKE
POTREBNO ZAPOSLENIH | 4-12 |
PRIJAŠNJE ISKUSTVO | Nužno |
INFORMATIČKA PISMENOST | Nužna |
ULAZNA PRISTOJBA | 15.000-35.000 eur |
UKUPNO ULAGANJE | 50.000 – 250. 000 eur |
TANTIJEMI | 5 % |
LICENCA ZA SOFTWARE godišnje | 500 eur |
DOPRINOS ZA OGLAŠAVANJE | 1 % |
OBAVEZA LOKALNOG OGLAŠAVANJA | 1 % |
POTREBNO VRIJEME ZA OTVARANJE | 3-9 mjeseci |
POČETNA OBUKA | Uključeno u cijenu ulazne pristojbe |
TRAJANJE UGOVORA | 10 godina |
PRAVO TERITORIJALNE EKSKLUZIVNOSTI | Da |