DODIJELJENE PRVE BRAND LEADER NAGRADE ZA KORPORATOVNI BREND
Zagreb ugostio svjetske stručnjake za brendiranje na Brend Forumu 2024. Zagreb, 24. lipnja 2024. – Brend je autentičnost, emocionalna povezanost, identifikacija. Brend je…
Brend forum 2024. – brendovi današnjice između umjetne inteligencije i emocionalne vrijednosti
Svjetski i domaći stručnjaci u Zagrebu otkrivaju tajne uspjeha sveprisutnih brendova ZAGREB, 13. lipnja 2024. – I u poslovnoj 2023. potrošači su…
Brand Licensing: iskoristite snagu brendova
piše: Goran Krnjak, stručnjak za licensing, BEL – Brand Extensions&Licencing; predavač na Master Workshopu u sklopu Brend Foruma 2024. Jeste li se…
Predstavljamo govornike na Brend Forumu 2024: Key Speaker Kimberly Kociencki, SPLICE
Zagreb, 10. lipnja 2024. (GIA) – PREDSTAVLJAMO GLAVNE GOVORNIKE NA BREND FORUMU 2024. Znate li da je licensing jedan od najbržih načina širenja…
Badel 1862 strateški investitor u Duh u boci
Zagreb, 27. svibnja 2024. (GIA) – Badel 1862, vodeći proizvođač jakih alkoholnih pića u Hrvatskoj i Adria regiji prepoznao je vrijednost i…
Objavljen program i govornici Brend Foruma 2024: Sve je brend. Ili to želi biti
ZAGREB, 27. svibnja 2024. (GIA – Pod motom SVE JE BREND. ILI TO ŽELI BITI! u Zagrebu će se prvog dana ljeta, 21. lipnja, održati…
Objavljen program Brend Foruma 2024: Brendovi su dio strategije i načina poslovanja
Šest glavnih govornika i uvodničara, 6 brend priča, 28 sugovornika kroz 4 panela ZAGREB, 27. svibnja 2024. – Pod motom SVE JE BREND. ILI…
Počela prodaja Blind bird ulaznica za Brend Forum 2024.
Zagreb, 16. svibnja 2024. (GIA) – Sve je brend. Ili to želi biti. Netko možda smatra da je pretjerano reći da živimo…
CARWIZ rent a car je Franšiza godine 2023
Zagreb, 10. svibnja 2024. (GIA) – CARWIZ rent a car je Franšiza godine 2023. Ujedno, CARWIZ rent a car je na svečanosti dodjele jedinstvenih franšiznih nagrada na…
Pavlek: Spontanost i emocionalna veza dugoročno grade brend
S Vegetom samo postigli to da nismo prodavali začine, mi smo domaćicama nudili kreativnost. Kreirana je televizijska emisija, zapravo Vegetina kuhinja, tiskane…
Deutsche Telekom među 10 najvrjednijih svjetskih brendova
Zagreb, 16. siječnja 2024. (GIA) – Prema danas objavljenoj studiji „Brand Finance Global 500“ Deutsche Telekom, čijim je Hrvatski Telekom dijelom, jedan…
Mladinović: Bitna je ideja, odvažiti se, a emocija koju brend nosi je i ključna za uspjeh
Profesor tjelesnog odgoja, profesor jedrenja i inženjer strojarstva stoje ispred brenda zagrebačkog restorana sa svjetskom slavom, koji poslužuje samo jedno jelo. U…
Obrt Vinarija Mikša nakon sadnje autohtone sorte, uspjeli i brendirati svoj škrlet
Ono što nas ovaj serijal “Iz obrtničke radionice” neprestano uči jest da su predan i mukotrpan rad, ali i vjera u ono…
Muzej iluzija je Franšiza godine 2022.
Zagreb, 9. svibnja 2023. (GIA) – Muzej iluzija je Franšiza godine 2022. Ujedno, MUZEJ ILUZIJA je na svečanosti dodjele jedinstvenih franšiznih nagrada na hrvatskom i…
Podravka i Atlantic se udružili u jačanju izvoza hrvatskih brendova
Koprivnica/Zagreb, 6. ožujka 2023. (GIA) – Dvije vodeće hrvatske proizvodne kompanije, Atlantic Grupa i Podravka, dogovorile su suradnju na inozemnim tržištima, konkretno…
Blažeković: Svaki brend ima svoju osobnost, traži određenu disciplinu s puno posvećenosti i rada
Imamo dva uha, dva oka i jedna usta. Prvi dio izgradnje brenda, posebno danas i osobnog brenda mladih ljudi, uključuje jako puno…
Badel 1862 preuzima krovni brend Dalmacijavina te brendove vina i kvasine
Šibenik, 13. rujna 2022. (GIA) – Nakon što je početkom 2020. preuzeo brendove jakih alkoholnih pića, Badel 1862 je zaključio dogovor s…
Carić: Imamo model mjerljivog vanjskog oglašavanja na brendiranim taxi vozilima
Flaster je tehnološka marketinška tvrtka koja omogućuje brendovima mjerenje vidljivosti pokretnog vanjskog oglasa i konverziju iz offline u digitalnu komunikaciju. Naime, tvrtka je razvila…
Dodjeljene prve franšizne nagrade – SURF’n’FRIES je Franšiza godine 2021.
SURF’ n ‘FRIES i CARWIZ RENT A CAR predstavljat će Hrvatsku na natjecanju za europsku franšiznu nagradu The 2022 European Franchise Award,…
Tko su baštinici hrvatske industrijske tradicije ili kako su nastali Viktor Lenac, Đuro Đaković, Ivo Lola i Gredelj
Lola Ribar osvojio nova tržišta. Đuro Đaković najizgledniji ponuditelj na poslu za vojsku. Viktor Lenac ugovorio nove remonte. Vladimir Gortan gradi POS-ove stanove. Gredelj preselio na drugu lokaciju. Franjo Kluz tiska…
Pragmatičnost ugrađena u uspjeh ili kako su nastale tvornice Kraš, Končar i Badel
Razlozi za ostavljanje imena narodnih heroja u nazivima uspješnih kompanija posve su pragmatični. Ili kako dr. Božo Skoko, jedan od naših ponajboljih stručnjaka…
Nestlé lansirao novi brend u Hrvatskoj – GARDEN GOURMET na biljnoj bazi
Zagreb, 23. studenoga 2021. (GIA) – Nestlé je proširio svoj asortiman GARDEN GOURMET linijom proizvoda baziranih na namirnicama od 100% biljnog porijekla. Na hrvatskom tržištu od…
Mlađe se generacije imenima i sličnim stvarima uopće ne opterećuju
Brend je važna imovina koja utječe na sveukupnu uspješnost tvrtke. Nematerijalna imovina tvrtki, uključivo i brend, postaje sve dominantnija i nije neobično…
Mijenjati ime uspješne kompanije bilo bi jednostavno poslovno kontraproduktivno
Tri stručnjaka, marketinški stručnjak Boris Belak, komunikacijski i brend stručnjak dr. Božo Skoko i ekonomska stručnjakinja dr. Svetlana Cenić, svatko iz svog kuta gledanja analizirao…
Končar – primjer brenda koji već stotinu godina priča svoju inspirativnu priču
Najveći broj poduzeća i brendova iz jugoslavenskih vremena, koji ne samo da su nosili imena narodnih heroja nego i dijelom imena/brendove koji…
Allianz je i dalje najvrjedniji svjetski brend osiguranja – Interbrand
München, 20. listopada 2021. (GIA) – Allianz je i dalje najvrjedniji svjetski brend osiguranja, prema ljestvici najboljih svjetskih brendova 2021. koju je…
Nekada narodni, danas brend heroji!
Končar uspio pobijediti na natječaju; Kraš nastavlja uspješno izvoziti; Badel se uspješno predstavio na sajmu, Lola Ribar gradi novi pogon, Đuro Đaković…
Krajačić: Veliki svjetski brendovi komuniciraju emociju
Marketing je uvijek tamo gdje je ljudska pažnja. Naravno, pandemija je još više pogurala cijeli online proces e-commercea te advertisinga, a komunikacija na društvenim…
Štambuk: Brend je oznak, brendiranje je oznakovljenje
Brend, brendiranje, riječ i pojam koji su se duboko udomaćili u hrvatskom govoru, teoriji i praksi komuniciranja, imaju svoje hrvatske inačice –…
Vukšić: Inovativnost-komunikacijski alat u brendiranju zemlje
Hrvatska nedovoljno koristi vlastitu inovativnost u kreiranju imidža zemlje. Moramo početi brendirati sebe i kroz svoje izumiteljske velikane, kao ambasadore inovativnosti. Imamo…