
- Zagreb, 5. lipnja 2025. (GIA) – BREND JE IDENTITET – SVEGA!
- Postoje li granice brenda?
Što krije rebrending – i može li uopće postojati jak brend bez jasne strategije?
Na Brend Forumu 2025. otvaramo jedan od najvažnijih razgovora godine – kako razvijati i voditi brendove u kompleksnim sustavima, bez obzira radi li se o državnim tvrtkama, multinacionalkama ili regionalnim liderima?
U vremenu kad svi komuniciraju sve – stalno, istinski se pozicionirati i izgraditi povjerenje na tržištu nije rezultat sreće, već rezultat jasne strategije, dosljedne provedbe i vrhunskog leadershipa.
- Kako zadržati prepoznatljivost, a biti relevantan?
- Kako se vodi brend koji utječe na tisuće ljudi – od zaposlenika do javnosti?
- Može li sustav koji je “konzervativan” biti komunikacijski lider?
Na pitanja o viziji, transformaciji, rebrendingu i autentičnosti – odgovaraju upravo oni koji ih svakodnevno žive i vode:
- Tomislav Glavaš, član Uprave BOSQAR INVESTA i CEO Mplus Grupe
- Ivan Paić, član Uprave KONČAR Grupe
- Ivan Cevra, predsjednik Uprave Stanić Beverages
- Leon Korošec, potpredsjednik Elan Grupe
- Vladislav Veselica, član Uprave JANAF-a
- Moderira prof. dr. Božo Skoko, jedan od vodećih autoriteta za strateško komuniciranje i reputaciju.
Petak, 13. lipnja – Brend Forum 2025.
Pridružite se panelu koji iznutra otkriva kako izgledaju stvarne odluke o brendu – i kamo vode one koje se ne donesu na vrijeme.
Osigurajte svoje mjesto: https://www.entrio.hr/event/brend-forum-2025-24634
Jer strategija bez brenda je zbunjujuća, a brend bez strategije – nevidljiv.
Izvor i foto: Brend Forum/PoslovniFM