…
Zagreb, 17. svibnja 2025. (GIA) – Franchise BrandMarkt – prvi put u Hrvatskoj! Brend Forum 2025 | Zagreb | 12. i 13.…
Svjetski i domaći stručnjaci u Zagrebu otkrivaju tajne uspjeha sveprisutnih brendova ZAGREB, 13. lipnja 2024. – I u poslovnoj 2023. potrošači su…
piše: Goran Krnjak, stručnjak za licensing, BEL – Brand Extensions&Licencing; predavač na Master Workshopu u sklopu Brend Foruma 2024. Jeste li se…
Zagreb, 10. lipnja 2024. (GIA) – PREDSTAVLJAMO GLAVNE GOVORNIKE NA BREND FORUMU 2024. Znate li da je licensing jedan od najbržih načina širenja…
Zagreb, 27. svibnja 2024. (GIA) – Badel 1862, vodeći proizvođač jakih alkoholnih pića u Hrvatskoj i Adria regiji prepoznao je vrijednost i…
ZAGREB, 27. svibnja 2024. (GIA – Pod motom SVE JE BREND. ILI TO ŽELI BITI! u Zagrebu će se prvog dana ljeta, 21. lipnja, održati…
Šest glavnih govornika i uvodničara, 6 brend priča, 28 sugovornika kroz 4 panela ZAGREB, 27. svibnja 2024. – Pod motom SVE JE BREND. ILI…
Zagreb, 16. svibnja 2024. (GIA) – Sve je brend. Ili to želi biti. Netko možda smatra da je pretjerano reći da živimo…
Zagreb, 10. svibnja 2024. (GIA) – CARWIZ rent a car je Franšiza godine 2023. Ujedno, CARWIZ rent a car je na svečanosti dodjele jedinstvenih franšiznih nagrada na…
S Vegetom samo postigli to da nismo prodavali začine, mi smo domaćicama nudili kreativnost. Kreirana je televizijska emisija, zapravo Vegetina kuhinja, tiskane…
Zagreb, 16. siječnja 2024. (GIA) – Prema danas objavljenoj studiji „Brand Finance Global 500“ Deutsche Telekom, čijim je Hrvatski Telekom dijelom, jedan…
Profesor tjelesnog odgoja, profesor jedrenja i inženjer strojarstva stoje ispred brenda zagrebačkog restorana sa svjetskom slavom, koji poslužuje samo jedno jelo. U…
Ono što nas ovaj serijal “Iz obrtničke radionice” neprestano uči jest da su predan i mukotrpan rad, ali i vjera u ono…
Zagreb, 9. svibnja 2023. (GIA) – Muzej iluzija je Franšiza godine 2022. Ujedno, MUZEJ ILUZIJA je na svečanosti dodjele jedinstvenih franšiznih nagrada na hrvatskom i…
Koprivnica/Zagreb, 6. ožujka 2023. (GIA) – Dvije vodeće hrvatske proizvodne kompanije, Atlantic Grupa i Podravka, dogovorile su suradnju na inozemnim tržištima, konkretno…
Imamo dva uha, dva oka i jedna usta. Prvi dio izgradnje brenda, posebno danas i osobnog brenda mladih ljudi, uključuje jako puno…
Šibenik, 13. rujna 2022. (GIA) – Nakon što je početkom 2020. preuzeo brendove jakih alkoholnih pića, Badel 1862 je zaključio dogovor s…
Flaster je tehnološka marketinška tvrtka koja omogućuje brendovima mjerenje vidljivosti pokretnog vanjskog oglasa i konverziju iz offline u digitalnu komunikaciju. Naime, tvrtka je razvila…
SURF’ n ‘FRIES i CARWIZ RENT A CAR predstavljat će Hrvatsku na natjecanju za europsku franšiznu nagradu The 2022 European Franchise Award,…
Lola Ribar osvojio nova tržišta. Đuro Đaković najizgledniji ponuditelj na poslu za vojsku. Viktor Lenac ugovorio nove remonte. Vladimir Gortan gradi POS-ove stanove. Gredelj preselio na drugu lokaciju. Franjo Kluz tiska…
Razlozi za ostavljanje imena narodnih heroja u nazivima uspješnih kompanija posve su pragmatični. Ili kako dr. Božo Skoko, jedan od naših ponajboljih stručnjaka…
Organizator: