Edit Content

We must explain to you how all seds this mistakens idea off denouncing pleasures and praising pain was born.

I will give you a completed accounts we must explain to you how all seds this mistakes idea off denouncing pleasures and praising pain was born and I will give you a completed accounts.

Carić: Imamo model mjerljivog vanjskog oglašavanja na brendiranim taxi vozilima

Flaster je tehnološka marketinška tvrtka koja omogućuje brendovima mjerenje vidljivosti pokretnog vanjskog oglasa i konverziju iz offline u digitalnu komunikaciju. Naime, tvrtka je razvila sustav mjerenja rezultata pokretnih oglasa i time smo prvi na ovim prostorima koji mogu klijentima prikazati više od same brojke, otkrio je u razgovoru za PoslovniFM Filip Carić, suosnivač tvrtke Flaster i suvlasnik Modne katedre. Konkretno, svaki vozač u kreativno brendiranom vozilu koristi našu aplikaciju, koja prikuplja i obrađuje digitalne podatke iz okoline, odnosno publike izložene u vidljivom području automobila.

Analizom podataka prikazujemo rezultate po danu i satu. Ideja je nastala kad smo uvidjeli kako se po gradu vozi ogroman broj taksi vozila, koji rade veliku kilometražu, dovoze i odvoze putnike i dolaze na lokacije gdje se može postići visoki reach. Naime, zapitali smo se zašto ne bismo oglašavanje na vozilima na neki način modernizirali i uveli u digitalno 21. stoljeće, istaknuo je Carić u razgovoru za emisiju Pametna Hrvatska, koju uređuje i vodi Boris Živković. Cjelovitu emisiju možete poslušati u nastavku ili preuzeti za kasnije slušanje.

– Počeli smo proučavati koji su problemi bili u pitanju i zašto to dosad nije zaživjelo kod nas. Uočili smo da je prvi i najveći problem bio nepostojanje mogućnosti zakupa cijelog vozila. Biznis model je takav da klijent zakupljuje cijelo vozilo. Naime, može cijelo vozilo brendirati u svoje boje unutar i izvan vozila. Može raditi brendiranje, dijeliti uzorke unutar vozila i slično. Primjerice, s Cocktom smo odradili kampanju u kojoj je putnike koji bi naručili taksi u vozilu dočekala hladna Cockta, pojasnio je Carić. 

– Nakon što je razvijena jedintvena aplikacija, sad je razvijena i platforma koja omogućuje mjerenje izloženosti kampanje publici. Klasični tradicionalni mediji ne nude nikakvu mogućnost metrike, već se to veže uz statističke podatke i procjene. Mi smo razvili mobilnu aplikaciju koja ima dvije funkcije. Prva funkcija je da i vozač na taj način zarađuje. Vozač prijavom na platformu točno zna koji su uvjeti kako bi mogao ostvariti svoju zaradu i odraditi kampanju. Vozač prilikom svake vožnje koju odradi ima upaljenu Flaster aplikaciju i na taj način kontroliramo je li reklama na cesti, kreće li se i gdje te koliko dugo. Vozač ispunjava naše dnevne norme i na kraju mjeseca, kad pogledamo njegovo izvješće, isplaćujemo mu ostvareni prihod, pojasnio je Filip Carić.

– Jedinstvena je mogućnost što pomoću aplikacije lovimo digitalne signale u krugu vozila i možemo klijentima, tj. brendovima točno naznačiti gdje se kretalo vozilo odnosno gdje je bila viđena njihova kampanja, znamo koliki je doseg, koliko je postignuto impresija, te koliko je bilo unique impresija, pa možemo reći bilo je primjerice 2 milijuna impresija i 1,5 milijuna unique impresija. To znači da su neki uređaji imali šansu više puta doći u kontakt s pojedinim brendom, pojašnjava.

– Tu je, kao treće, konverzija iz offlinea na online, tu koristimo Google Retargeting. Mi smo ga pomoću naše platforme prilagodili na način da kretanje vozila koristimo kao pokretnu lokaciju. To znači da klijent preko svog google accounta postavi nekakvu kampanju te odredi ciljane skupine, odredi koje će oglase puštati, koliko dugo u kojem dijelu dana i koliki će biti budžet i onda kaže, ok, ja želim da koristiš lokaciju kretanja tu i tu za moje brendirano taksi vozilo. I onda se dogodi da netko tko je bio u blizini automobila na semaforu ili u vozilu s nekim seplingom šta dobije, a nakon toga u stvarnom vremenu i ode na neke portale i krene se pojavljivati reklama za taj isti brend, iznosi Carić. 

Naš poslovni model jedinstven je na području cijele Europe i plan je svakako širenje. Već sad smo započeli s prvim kampanjama u Ljubljani. Za Ljubljanu treba vidjeti po kojem ćemo se modelu širiti hoće li to biti franšizno ili otvaranjem naših ureda. Uglavnom, u planu je širenje po ostalim državama unutar EU, istaknuo je Filip Carić. Dodaje kako su U tijeku razgovori s Nizozemcima i Amerikancima koji rade poput nas i koji bi eventualno otkupili hrvatsko rješenje.

Autor: Boris Živković Foto: Darko Buković/PoslovniFM.

Objavljeno 9. rujna 2022. Sva prava pridržana ©poslovniFM