
Maple Bear was founded in 2004 in Canada by Rodney Briggs, inspired by a vision to deliver the best of Canadian bilingual education to students around the world. The idea originated from the Canadian Education Centre Network (CECN), a non-profit supported by the Government of Canada, which recognized a growing international demand for high-quality, bilingual Canadian education, especially among parents who had experienced education abroad or in Canada.
The first Maple Bear Canadian School opened in Indirapuram (New Delhi), India, in 2005. By 2007, Maple Bear had become a privately owned company, with a dozen schools operating in Korea, Brazil, and India. The network quickly expanded as parents saw the positive outcomes of Canadian immersion and bilingual education in their children’s language skills, learning, and behavior. Today, Maple Bear operates more than 480 schools across 39 countries, serving over 65,000 students and continuing to grow its global footprint.
Maple Bear’s competitive edge lies in its rigorous, immersive curriculum developed by Canadian education experts, covering early childhood, elementary, and high school levels. Each school delivers a proven bilingual methodology that helps children thrive academically, socially, and emotionally, preparing them for success both locally and globally. Strict quality controls and ongoing teacher training ensure that every Maple Bear school upholds the highest standards of Canadian educational excellence. The Maple Bear model combines the strengths of Canadian pedagogy—creativity, critical thinking, and bilingualism—with the flexibility to adapt to local needs, fostering lifelong learning and equipping students with the skills and confidence to succeed anywhere in the world.
O Maple Bearu
Maple Bear je osnovan 2004. godine u Kanadi, a utemeljio ga je Rodney Briggs s vizijom pružanja najboljeg od kanadskog dvojezičnog obrazovanja učenicima diljem svijeta. Ideja je potekla iz Mreže kanadskih obrazovnih centara (CECN), neprofitne organizacije koju podupire Vlada Kanade, a koja je prepoznala sve veću međunarodnu potražnju za kvalitetnim dvojezičnim obrazovanjem po kanadskom modelu – osobito među roditeljima koji su stekli obrazovanje u inozemstvu ili u Kanadi.
Prva Maple Bear kanadska škola otvorena je 2005. godine u Indirapuramu (New Delhi), u Indiji. Do 2007. godine, Maple Bear je postao privatno vlasništvo, s desecima škola u Južnoj Koreji, Brazilu i Indiji. Mreža se brzo širila kako su roditelji prepoznavali pozitivne učinke kanadske uronjene i dvojezične nastave na jezične vještine, učenje i ponašanje njihove djece. Danas Maple Bear posluje s više od 480 škola u 39 zemalja, s više od 65.000 učenika – a broj nastavlja rasti.
Konkurentska prednost Maple Beara leži u njihovom strogom i sveobuhvatnom kurikulumu koji su razvili stručnjaci za kanadsko obrazovanje i koji obuhvaća rani odgoj, osnovnu i srednju školu. Svaka škola primjenjuje dokazanu dvojezičnu metodologiju koja omogućava djeci akademski, socijalni i emocionalni napredak, pripremajući ih za uspjeh i u lokalnom i u globalnom okruženju. Visoki standardi kvalitete i kontinuirana edukacija nastavnika jamče da svaka Maple Bear škola održava najviše razine izvrsnosti prema kanadskim obrazovnim standardima.
Maple Bear model kombinira snage kanadske pedagogije – kreativnost, kritičko razmišljanje i dvojezičnost – s fleksibilnošću prilagodbe lokalnim potrebama, potičući cjeloživotno učenje i osposobljavajući učenike s vještinama i samopouzdanjem za uspjeh bilo gdje u svijetu.
SUMMARY
ACTIVITY | Edukacije |
BRAND | Maple Bear |
CHARACTERISTICS
Potreban broj zaposlenih | U startu 10, u prosjeku 15 |
Prethodno iskustvo | Nije neophodo, ali je preporučeno |
Kompjuterska pismenost | Obvezna |
Ulazna franšizna pristojba | 45,000 EUR |
Ukupno ulaganje | 250,000 – 350,000 EUR |
Tantijeme | 8 % |
Licenca za software | / |
Marketing obvezno | 2% |
Lokalni marketing, obveza | / |
Vrijeme potrebno za otvaranja | 8 to 12 mjeseci |
Inicijalni trening | 10,400 EUR (3 tjedna) |
Trajanje ugovora | 10 godina |
Prava na ekskluzivnost teritorija | DA |