
Museum of Selfies and Memories – Najuzbudljivija svjetska franšiza čiji je moto učenje na zabavan način te stvaranje nezaboravnih uspomena koje će zauvijek ostati ovjekovječene genijalnim fotografijama
Museum of Selfies and Memories osnovan je 2019. godine s čiji je cilj edukacija kroz zabavu odnosno učenje na zabavan način. Također, s obzirom na to da je u većini ostalih muzeja fotografiranje zabranjeno, cilj je bio stvoriti muzej u kojem će fotografiranje biti i više nego dobrodošlo kako bi edukativno-zabavni trenutci zauvijek ostali zabilježeni.
Što možete naučiti u Museum of Selfies and Memories? Naime povijest je mnogima dosadna i nezanimljiva, a mi smo je odlučili napraviti zabavnom i približiti je svim uzrastima. Naime dio postava u Museum of Selfies and Memories inspiriran je s povijesti grada u kojem se muzej nalazi. Tako, na primjer, u muzeju u Zagrebu možete pronaći postavke inspirirane licitarskim srcem, tržnicom Dolac, Matijom Gupcem, Gričkom vješticom…
Osim toga u Selfie muzejima postoji dio postavki namijenjen isključivo za zabavu. Pa se tako posjetioci mogu fotografirati u rozom zatvoru, zlatnoj kadi punoj novaca, na mjesecu…
Museum of Selfies and Memories, osim što, posjećuju mnogobrojni turisti željni zabave, ali i edukativnih informacija o gradu u kojem se nalaze, mnogobrojni učenici kako osnovnih tako i srednjih škola učestali su posjetioci Selfie muzeja. No prodaja karata nije jedini način uprihođenje zarade. Naime budući da brojni posjetioci, koji se fotografiraju i snimaju u našim muzejima, objavljuju fotografije i video uratke na društvene mreže Selfie muzej je idealno mjesto za reklamiranje raznih brendova. Na koji način? Brend uredi jednu od soba u Selfie muzeju te istakne logo svog brenda, posjetioci se fotografiraju te objavljuju na društvene mreže što je odličan način indirektnog marketinga.
Zbog svega navedenog smatramo kako je, Museum of Selfies and Memories, za partnere održiv i stabilan poslovni model čemu su dokaz brend, rezultati i popularnost. Jasno definirani procesi i procedure su razlozi zbog kojih je pokretanje, ali i vođenje našeg franšiznog poslovanja, koji se temelji na edukaciji i podršci, olakšano.
Postanite dio Museum of Selfies and Memories franšize jer nama je posao zabava!
SAŽETAK FRANŠIZE
AKTIVNOST | Muzej u kojem mašta postaje stvarnost, a uspomene ostaju zauvijek zabilježene u obliku genijalnih fotografija . |
BRAND | MUSEUM OF SELFIES AND MEMORIES |
KARAKTERISTIKE
POTREBNO ZAPOSLENIH | Prosječno 4 , početno 2 |
PRIJAŠNJE ISKUSTVO | Preporučeno, ali ne nužno |
INFORMATIČKA PISMENOST | Nužna |
ULAZNA PRISTOJBA | 50.000 € |
UKUPNO ULAGANJE | 200.000 – 250.000 € |
TANTIJEMI | 17 % |
LICENCA ZA SOFTWARE godišnje | 1000 € |
DOPRINOS ZA OGLAŠAVANJE | 0 % |
OBAVEZA LOKALNOG OGLAŠAVANJA | 0 % |
POTREBNO VRIJEME ZA OTVARANJE | 6 mjeseci |
POČETNA OBUKA | Uključeno u cijenu ulazne pristojbe |
TRAJANJE UGOVORA | 5 godina |
PRAVO TERITORIJALNE EKSKLUZIVNOSTI | Da |