Brend Forum panel: BREND JE IDENTITET – SVEGA!
  • Zagreb, 5. lipnja 2025. (GIA) –  BREND JE IDENTITET – SVEGA!
  • Postoje li granice brenda?

Što krije rebrending – i može li uopće postojati jak brend bez jasne strategije?

Na Brend Forumu 2025. otvaramo jedan od najvažnijih razgovora godine – kako razvijati i voditi brendove u kompleksnim sustavima, bez obzira radi li se o državnim tvrtkama, multinacionalkama ili regionalnim liderima?

U vremenu kad svi komuniciraju sve – stalno, istinski se pozicionirati i izgraditi povjerenje na tržištu nije rezultat sreće, već rezultat jasne strategije, dosljedne provedbe i vrhunskog leadershipa.

  • Kako zadržati prepoznatljivost, a biti relevantan?
  • Kako se vodi brend koji utječe na tisuće ljudi – od zaposlenika do javnosti?
  • Može li sustav koji je “konzervativan” biti komunikacijski lider?

Na pitanja o viziji, transformaciji, rebrendingu i autentičnosti – odgovaraju upravo oni koji ih svakodnevno žive i vode:

  • Tomislav Glavaš, član Uprave BOSQAR INVESTA i CEO Mplus Grupe
  • Ivan Paić, član Uprave KONČAR Grupe
  • Ivan Cevra, predsjednik Uprave Stanić Beverages
  • Leon Korošec, potpredsjednik Elan Grupe
  • Vladislav Veselica, član Uprave JANAF-a
  • Moderira prof. dr. Božo Skoko, jedan od vodećih autoriteta za strateško komuniciranje i reputaciju.

Petak, 13. lipnja – Brend Forum 2025.

Pridružite se panelu koji iznutra otkriva kako izgledaju stvarne odluke o brendu – i kamo vode one koje se ne donesu na vrijeme.

Osigurajte svoje mjesto: https://www.entrio.hr/event/brend-forum-2025-24634

Jer strategija bez brenda je zbunjujuća, a brend bez strategije – nevidljiv.

Izvor i foto: Brend Forum/PoslovniFM