Ömer Şenguler

Zagreb, 19. svibnja 2025. (GIA) – Ekskluzivno na Brend Forumu 2025 — ÖMER ŞENGÜLER, glavni govornik koji se ne propušta.

Brend Forum 2025 | Zagreb | 13. lipnja 2025.

On ne dolazi samo govoriti o brendiranju. On dolazi protresti percepciju brend budućnosti

Njegova tema na Brend Forumu 2025: „Branding in a Black Mirror Era“ –  Tko će i kako doživjeti 2050? je poziv na razmišljanje – i upozorenje.

U svijetu u kojem AI, hiperrealnost i algoritmi preuzimaju komunikaciju, hoće li brendovi preživjeti ili nestati, tko će i kako opstati? Mogu li se predvidjeti poteškoće u budućnosti?

Ömer Senguler donosi odgovore – direktne, uznemirujuće i inspirativne.

U svijetu brendinga njegovo ime znači autoritet, viziju i iskustvo – oblikovao je  identitete i strategije za neke od najmoćnijih nacionalnih i globalnih brendova: Nokia, Turkish Airlines, Ülker, Galatasaray, LC Waikiki, Golden Lady, Istanbul Municipality, İstikbal…

Ne dolazite samo čuti — dođite doživjeti. I uvjerite se u Omerove riječi kako brendiranje počinje onoga trenutka kad velika ideja padne na pamet i nikada se ne završava.

Şengüler je osnivač Global Magic Brands Inc, konzultantske tvrtke sa sjedištem u Istanbulu koja razvija brend i marketinške strategije.  Ima magisterij na Harvard Business School, MIT i Marmara University, predaje “Globalne strategije brendiranja” na Istanbul Commerce University i autor je bestseler knjige “BE A BRAND GOT ​​IT?”

Brend Forum 2025. Budućnost se ne čeka. Ona se gradi.

Izvor i foto: Brend Forum 2025

Objavljeno 19. svibnja 2025. Sva prava pridržana PoslovnIFM.