
Zagreb, 15. svibnja 2025. (GIA) – Koliko zaista razumijemo što sve danas čini vrijednost jednog brenda? Je li to samo proizvod, kampanja, dizajn – ili ono što kupci osjećaju, biraju i pamte?
Na Brend Forumu 2025 saznajte kako graditi, mjeriti i unaprijediti ono što vaša tvrtka predstavlja – u glavama potrošača, partnera i tržišta.
Odgovore donosi Kristijan Gregorić, jedan od vodećih regionalnih stručnjaka za strateški i brend marketing, prodaju i poslovnu transformaciju, kroz predavanje: Vrijednost brenda – strategija, percepcija, mjerenje.
Kristijan, partner i izvršni direktor Valicona, oslanja se na više od 25 godina iskustva u kompanijama poput Nestléa, Adris Grupe, Atlantica, Heineken Grupe, Francka i EY-a. U svom predavanju otkriva:
- Kako se danas gradi brend koji ima stvarnu tržišnu vrijednost
- Koje metrike i alati vam trebaju da mjerite uspjeh – izvan budžeta i kampanja
- Kako povezati strategiju, prodaju i marketing u jednu svrhu – rast brenda
- Zašto je potrošač budućnosti svjesniji, informiraniji i zahtjevniji – i što mu je zaista važno
- Kako se promijenio odnos prema cijeni, vrijednosti, povjerenju i autentičnosti.
Svijet se mijenja – a s njim i kriteriji izbora.
Potrošač više ne traži samo dobar proizvod, nego smisao, iskustvo, i razlog za povjerenje. Vrijednost brenda danas se gradi kroz sve dodirne točke – i svaka od njih nosi težinu.
Zašto ne smijete propustiti ovo predavanje?
- Jer vrijednost brenda ne dolazi iz budžeta – već iz percepcije
- Jer vaši kupci biraju ono u što vjeruju, ne ono što vi kažete
- Jer brendovi koji rastu – razumiju nove generacije i njihova očekivanja
Kristijan je diplomirao na Luigi Bocconi University (CEMS Master), a danas u Valiconu pomaže brendovima da postanu relevantni, mjerljivi i otporni.
Brend Forum 2025 – gdje se vizije pretvaraju u strategije.
Prijave otvorene – broj mjesta ograničen: https://www.entrio.hr/event/brend-forum-2025-24634
Hotel International Zagreb
Izvor i foto: Brend Forum/PoslovnIFM
Objavljeno 15. svibnja 2025. Sva prava pridržana PoslovniFM.