Svjetski i domaći stručnjaci u Zagrebu otkrivaju tajne uspjeha sveprisutnih brendova
ZAGREB, 13. lipnja 2024. – I u poslovnoj 2023. potrošači su dokazali da su lojalniji nego ikad prije brendovima koje vole. Prodaja licencirane robe i usluga dosegnula je rekordnih 356,5 milijardi dolara u maloprodaji u 2023., što je porast od 4,6% u usporedbi s 2022. ($340,80 milijardi dolara), pokazuju podaci Globalne studije industrije licenciranja.
A upravo licenciranje brendova te načini kako to najpoznatiji svjetski brendovi rade, koliko i kako digitalizacija i umjetna inteligencija utječu na promjene ponašanja potrošača, kako se koristi neurobrending, odnosno kako pretvoriti članove u fanove, samo su neka od pitanja na koja će odgovoriti više od trideset stručnjaka iz cijelog svijeta, ključnih govornika i panelista na zagrebačkom Brend Forumu 2024.
U zagrebačkom Hotelu Academia će se 21. lipnja održati BREND FORUM 2024 powered by Provectus Capital Partners, koji će uz hrvatske okupiti i stručnjake iz SAD-a, Kanade, Belgije, Nizozemske, Saudijske Arabije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije.
Od Chief Digital Officer Fortenova grupe i predsjednika Uprave MultiPlus Carda Bojana Radlovića dobit ćemo uvid u emocionalnu stranu vrijednosti. Predsjednica Uprave Society of Product Licensors Committed to Excellence (SPLiCE) Kimberly Kociencki otkrit će kako licenciranju proizvoda pristupa više od 500 najprestižnijih svjetskih brendova okupljenih u njenoj asocijaciji (članovi su P&G, Ferrero, Michelin, Coca-Cola, Danone, Philips, Kodak, Mondelez, McDonalds, Under Armour, Unilever, Amazon, Zippo, Monster…). Ukupno 6 ključnih govornika i 28 panelista sudjelovat će u radu Brend Foruma 2024.
„Brendovi nikad nisu bili sveprisutniji i svemogućiji, a učenje o najnovijim spoznajama s tog područja preduvjet je bez kojeg danas više nema poslovnog uspjeha. Stoga smo odlučili okupiti neke od najboljih regionalnih i svjetskih stručnjaka te ih dovesti u Zagreb kako bi podijelili svoja najnovija saznanja s hrvatskom poslovnom zajednicom. Ujedno je ovo prilika da proslavimo pet godina našeg medijskog brenda, platforme Poslovni FM koja je krenula s radom 2019. godine“, rekao je direktor Brend Foruma 2024. Darko Buković, ujedno osnivač i glavni urednik prvog poslovnog radija PoslovniFM.
Kotizacije za sudjelovanje na Brend Forumu, što uključuje i pravo sudjelovanja na Master Worskhopu, prodaju se isključivo kroz sustav Entrio, a osiguravaju i popuste niza brend partnera.
Svi detalji bit će objavljivani i na posebnoj stranici projekta www.brendforum.hr, kao i na svim kanalima i u programu prvog poslovnog radija PoslovniFM i kroz sustav objava Gospodarsko-informativne agencije GIA.