Zagreb ugostio svjetske stručnjake za brendiranje na Brend Forumu 2024. Zagreb, 24. lipnja 2024. – Brend je autentičnost, emocionalna povezanost, identifikacija. Brend je znanje i strategija, uključujući sve elemente koji su…
Edit Content
Zagreb ugostio svjetske stručnjake za brendiranje na Brend Forumu 2024. Zagreb, 24. lipnja 2024. – Brend je autentičnost, emocionalna povezanost, identifikacija. Brend je znanje i strategija, uključujući sve elemente koji su…
Svjetski i domaći stručnjaci u Zagrebu otkrivaju tajne uspjeha sveprisutnih brendova ZAGREB, 13. lipnja 2024. – I u poslovnoj 2023. potrošači su dokazali da su lojalniji nego ikad prije brendovima…
piše: Goran Krnjak, stručnjak za licensing, BEL – Brand Extensions&Licencing; predavač na Master Workshopu u sklopu Brend Foruma 2024. Jeste li se ikada zapitali zašto i kako Coca-Cola, kompanija toliko…
Zagreb, 10. lipnja 2024. (GIA) – PREDSTAVLJAMO GLAVNE GOVORNIKE NA BREND FORUMU 2024. Znate li da je licensing jedan od najbržih načina širenja brenda? Ekskluzivno i samo na Brend Forumu 2024. govori…
Zagreb, 27. svibnja 2024. (GIA) – Badel 1862, vodeći proizvođač jakih alkoholnih pića u Hrvatskoj i Adria regiji prepoznao je vrijednost i dosadašnje rezultate zagrebačke craft destilerije Duh u boci…
ZAGREB, 27. svibnja 2024. (GIA – Pod motom SVE JE BREND. ILI TO ŽELI BITI! u Zagrebu će se prvog dana ljeta, 21. lipnja, održati BREND FORUM 2024. jedinstvena konferencija koja će na…
Šest glavnih govornika i uvodničara, 6 brend priča, 28 sugovornika kroz 4 panela ZAGREB, 27. svibnja 2024. – Pod motom SVE JE BREND. ILI TO ŽELI BITI! u Zagrebu će se prvog dana…
Zagreb, 16. svibnja 2024. (GIA) – Sve je brend. Ili to želi biti. Netko možda smatra da je pretjerano reći da živimo u svijetu brendova, ali kad p(r)ogledamo šire, postajemo…
Zagreb, 10. svibnja 2024. (GIA) – CARWIZ rent a car je Franšiza godine 2023. Ujedno, CARWIZ rent a car je na svečanosti dodjele jedinstvenih franšiznih nagrada na hrvatskom i regionalnom tržištu, Franchise Brand Leader Award…
S Vegetom samo postigli to da nismo prodavali začine, mi smo domaćicama nudili kreativnost. Kreirana je televizijska emisija, zapravo Vegetina kuhinja, tiskane knjige recepata… Podravka nije samo proizvodila, već kao…