Razlozi za ostavljanje imena narodnih heroja u nazivima uspješnih kompanija posve su pragmatični. Ili kako dr. Božo Skoko, jedan od naših ponajboljih stručnjaka za brendiranja i komunikaciju kaže, s odmakom, kad smo…
Edit Content
Razlozi za ostavljanje imena narodnih heroja u nazivima uspješnih kompanija posve su pragmatični. Ili kako dr. Božo Skoko, jedan od naših ponajboljih stručnjaka za brendiranja i komunikaciju kaže, s odmakom, kad smo…
Zagreb, 23. studenoga 2021. (GIA) – Nestlé je proširio svoj asortiman GARDEN GOURMET linijom proizvoda baziranih na namirnicama od 100% biljnog porijekla. Na hrvatskom tržištu od sada su dostupni GARDEN GOURMET medaljoni, veganske okruglice,…
Brend je važna imovina koja utječe na sveukupnu uspješnost tvrtke. Nematerijalna imovina tvrtki, uključivo i brend, postaje sve dominantnija i nije neobično da vrijednost marke čini i više od 50…
Tri stručnjaka, marketinški stručnjak Boris Belak, komunikacijski i brend stručnjak dr. Božo Skoko i ekonomska stručnjakinja dr. Svetlana Cenić, svatko iz svog kuta gledanja analizirao je s autorom serijala „Narodni heroji kao brend“ Darkom…
Najveći broj poduzeća i brendova iz jugoslavenskih vremena, koji ne samo da su nosili imena narodnih heroja nego i dijelom imena/brendove koji su sadržavali početna slova bivše države, nije uspio…
München, 20. listopada 2021. (GIA) – Allianz je i dalje najvrjedniji svjetski brend osiguranja, prema ljestvici najboljih svjetskih brendova 2021. koju je danas objavilo vodeće konzultantsko društvo Interbrand. Unutar prvih…
Končar uspio pobijediti na natječaju; Kraš nastavlja uspješno izvoziti; Badel se uspješno predstavio na sajmu, Lola Ribar gradi novi pogon, Đuro Đaković u gubitku, Lenac traži novog vlasnika… Naslovi su…
Marketing je uvijek tamo gdje je ljudska pažnja. Naravno, pandemija je još više pogurala cijeli online proces e-commercea te advertisinga, a komunikacija na društvenim mrežama je uzela svoj primat i dalje raste.…
Brend, brendiranje, riječ i pojam koji su se duboko udomaćili u hrvatskom govoru, teoriji i praksi komuniciranja, imaju svoje hrvatske inačice – oznak i oznakovljenje. Narod koji drži do sebe…
Hrvatska nedovoljno koristi vlastitu inovativnost u kreiranju imidža zemlje. Moramo početi brendirati sebe i kroz svoje izumiteljske velikane, kao ambasadore inovativnosti. Imamo tradiciju i snažan izumiteljski talent, koji daju veliku…