Hedda Martina Šola
Doc.dr.sc. Hedda Martina Šola ravnateljica je Instituta za Neuromarketing i Intelektualno vlasništvo u Zagrebu i voditeljica istraživanja pri Centre For Applied Research And Entrepreneurship (CARE) na Oxford Business College-u, UK. Recenzent je prestižnog znanstvenog časopisa Frontiers in Neuroergonomics i izvanredni profesor na doktorskom studiju Oxford Business College (UK) i Swiss School of Business and Management (Švicarska). Zahvaljujući studentima Oxford Business College-a koji su je nominirali za najboljeg profesora, odabrana je u top finaliste prestižne međunarodne nagrade Global Woman Corporate Award 2021. Bilježi 28 godišnje radno iskustvo, poglavito na strateškim marketinškim pozicijama kao Članica Uprave za marketing vodećih kompanija te glasnogovornice i voditeljice marketinga Agencije za promicanje izvoza i ulaganja, Vlade RH. Aktivno surađuje na raznim projektima s vodećim marketinškim/neuromarketinškim kompanijama i sveučilištima u svijetu. Do danas je savjetovala više od 500 raznih kompanija te redovito objavljuje znanstvene i stručne radove u prestižnim međunarodnim časopisima. Autorica je prve knjige o neuromarketingu u Hrvatskoj pod naslovom “Marketinška oružarnica” (2016) a u SAD-u pod naslovom “Neuromarketing Armoury” (2017). Dobitnica je nekolicine međunarodnih i tuzemnih nagrada i priznanja za svoj rad. Rješenjem Županijskog suda u Zagrebu, imenovana je stalnom sudskom vještakinjom za marketing i intelektualno vlasništvo, te je često citirana u medijima. Redoviti je gost na međunarodnim kongresima i konferencijama, gdje drži predavanja na dva strana jezika. Obrazovala se u Hrvatskoj, Europi i SAD-u. Aktivno govori i poznaje tri strana jezika: engleski, talijanski i ruski jezik. Članica je prestižnih akademskih i profesionalnih tijela u RH i inozemstvu.