Boris Vukić
Partner i jedan od osnivača Adizes Southeast Europe (ASEE) i Senior Associate Adizes Institute USA na kojem je 1995 certificiran za vođenje organizacijskih promjena. Prvi put s obiteljskom kompanijom radio 1996. kao konzultant za organizacijsku transformaciju. Problemi tranzicije u obiteljskim kompanijama tada nisu postojali, pa ih nije ni uočio.
Na konferencijama na temu obiteljskih kompanija u Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Banjaluci, Skoplju, Podgorici, Prištini, Sent Petersburgu, Vilniusu, … govorio kao uvodničar, bio voditelj panela, suorganizator…
Pokrenuo je 2015. godine Klub 2040, koji čine pripadnici druge i treće generacije iz kompanija iz Srbije, BIH, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore i koji danas broji više od 180 članova.
Autor knjige “Apokrifi menadžmenta” za koju je inspiraciju dobio radeći s kompanijama i osnivačima na putu od poduzetništva ka profesionalnom upravljanju.
Autor publikacije “Biznis transfer barometar Srbije” koja je urađena na osnovu istraživanja tijekom 2017 godine.
Autor je knjige „Osnivači, nasljednici, menadžeri“ koja je nastala kao rezultat desetogodišnjeg rada s kompanijama koje prelaze put promjene vođenja i vlasništva s prve na drugu generaciju.
U predgovoru knjige govori o njima, govoreći i o svom profesionalnom putu: „U posljednjih dvadeset pet godina upoznao sam, družio i družim se s nekoliko stotina osnivača. Neki od njih su pokrenuli kompanije koje danas prave stotine hiljada a neke stotine milijuna eura. Ni sami nisu svjesni koliko su međusobno slični, samonikli poduzetnici i samouki menadžeri, rijetko kada zadovoljni, po pravilu nemilosrdni prvo prema sebi a zatim i prema svojim suradnicima… Kroz rad s njima i njihovim menadžerima oni su bolje upoznavali svoje kompanije koje su se po šablonu uklapale u slične faze u životnom ciklusu poduzeća.
U posljednjih deset godina drugujem i radim i s djecom osnivača. Toliko koliko su im kompanije slične, toliko su im deca različita. Rijetki su poput njih poduzetnici, neki kao stvoreni da se nađu u biznisu, za neke i za biznis bi bilo bolje da im se putevi nisu ukrstili, neki su daleko od osnivačevog biznisa. Većina su slična po tome što su osjetili ili pritisak ili potrebu da nastave sve ono što je stvoritelj decenijama stvarao.
Pred svima njima, a i nama, veliki su izazovi kako ćemo svi zajedno u sljedećim desetljećima.“
U velikom broju kompanija, u svim zemljama regiona, inicirao je, pokrenuo i vodio porodični forum i izradu plana generacijske tranzicije.
S novosadskom adresom u ličnoj karti živi i radi na prostoru koji se nekad zvao Jugoslavija.