#BRENDFORUM2025

PROGRAM

07.00 – 09.30

Postavljanje promo štandova

10 – 17 sati

FRANCHISE BRANDMARKT

poslovna izložba franšiznih sustava

Tinker Labs, Fish Delish, Koykan, Carwiz rent a car, Dječji Escape Room, Helen Doron, Museum of Selfies, Body Creator, Art of Fun, i-Wash you-Wash, Sexy Cow, Depil Concept, Edukido Hrvatska, Mali kaj dječji vrtići, Youth Camp, Odgoj s glazbom, Curry Bowl, Makedonska nacionalna asocijacija za franšizni razvoj, Mađarska Franšizna asocijacija, Srpska franšizna asocijacija…

Dvorana Sinergy

10 – 17 sati

MASTER BRANDWORKSHOPS

Dvorana Next

10.00 – 11.00

I radionica:

Kako franšizirati svoj brend; kako razviti uspješan franšizni model, izvoz franšize
Ljiljana Kukec, predsjednika Hrvatske udruge za franšizno poslovanje

11.00 – 12.15

II radionica:

Zaštita brenda – korak po korak kako zaštiti svoj brend, kakav je postupak,  što se i kako može zaštititi – s konkretnim prijedlozima
Odvjetnice Nina Čavlina Zrinšćak, Ana Mikulec i Ivan Zvonimir Jelić

12.15 – 12.30

pauza za kavu i razgovore

12.30 – 13.30

III radionica:

AI u brendiranju – više od pomoći; digitalna revolucija, digitalni poslovi i aplikacije; savjeti za privlačenje pažnje, društvene mreže i brend
Admir Kulin, AI strateg, vlasnik Kulin digitala

13.30 – 14.45

IV radionica:

Kako poslovati s arapskim zemljama – korak po korak; savjeti, mogućnosti, prednosti zajedničkog nastupa, na što paziti
Aldin Dugonjić, Chief Development Officer i Minja Šmitran, Chief Operation Officer
The Bridge, Saudijska Arabija

15.00 – 16.30

V radionica:

Content Brand Marketing – Tips&Tricks odnosno kako kreirati sadržaj koji generira rezultate, od anonimnosti do zvijezde – kako učiniti svoj brend prepoznatljivim u masi konkurencije te kako odgovoriti na izazove tržište i kako prijeći iz online u offline
Barbara Slade Jagodić, SEO stručnjakinja i vlasnica obrta Slade

20.30 – 

BRAND AWARDS GALA

Dvorana Market

7.00 – 8.30

Postavljanje promo punktova

8.00 – 9.00

Registracija sudionika

9.15 – 9.20

OTVARANJE KONFERENCIJE

DARKO BUKOVIĆ, osnivač i direktor Brend Foruma 2025.

9.20 – 10.00

BRENDING IN A BLACK MIRROR ERA

KEY NOTE SPEAKER

Branding strategies in the future – 2050. which brands wil survive in the future? What are the diffuculties would be in the future for branding? How to predict?

ÖMER ŞENGÜLER, predsjednik Global Magic Brands Turska
Powered by Brending Akademija

10.00 – 10.30

BRENDING THROUGH FRANCHISING

KEY NOTE SPEAKER

MATTHIAS LEHNER, predsjednik Europske franšizne federacije – European Franchise Federation (EFF)
Njemačka/EU
Powered by Hrvatska udruga za franšizno poslovanje FIP

10.30 – 11.20

I BREND SESIJA BREND JE IDENTITET – SVEGA! POSTOJE LI GRANICE BRENDA? ŠTO KRIJE REBRENDING?

Panelisti:  Tomislav Glavaš, član Uprave BOSQAR d.d.-a i CEO Mplusa; Ivan Čevra, predsjednik Uprave Stanić Beverages; Ivan Paić, član Uprave Končara; Leon Korošec, potpredsjednik Elan Grupe; Vladislav Veselica, član Uprave Janafa
Moderator: dr. Božo Skoko

11.20 – 11.45

Pauza za kavu i networking

11.45 – 12.00

BRAND STORY: 

Maple Bear – najbrže rastući brend globalne mreže škola

MATEO CUADRAS JAIME, Franchise Expansion Director
Kanada/Španjolska

12.00 – 12.15

BRAND STORY: 

FLASTER – nova vrsta oglašavanja

LUKA GLAVAŠ, suosnivač Flastera

12.15 – 13.00

II BREND SESIJA TU SU… BREND REVOLUCIJA  i FINANCIJSKA INDUSTRIJA, TKO TO ŠTO I KOGA KUPUJE? KAKO DALJE – NOVI RAZVOJNI ŽIVOT BRENDA

Panelisti: Antonia Perica, OTP banka; Tomislav Tičić, partner i član Uprave, Prosperus Invest; Krunoslava Josimović, Dječji Escape Room; Nikola Oršanić, Consultarium

13.00 – 13.15

BREND STORY

Znate li priču o najvećoj tvornici baklava u Europi?

CONSTANTIN AZAR, suvlasnik New Bakery
UK, Cipar 

13.15 – 14.00

RUČAK & BREND BUSSINES SPEED NETWORKING INDIVIDUALNI RAZGOVORI

14.00 – 14.30

SOUL OF BRANDS

KEY NOTE SPEAKER

RAFA LLOPIS, SME Brand and Communication
Španjolska

14.30 – 14.50

BREND KLINIKA: VRIJEDNOST BRENDA I REPUTACIJA

Kristijan Gregorić, partner u Valiconu i izvršni direktor

14.50 – 15.10

BREND KLINIKA:
PRIVATE LABEL BRENDOVI U SVIJETU BRENDOVA 

Ivan Junaković
direktor, Ipsos,  Cluster Manager West Adria

15.10 – 16.00

III BREND SESIJA BREND KONKURENTNOST – UPRAVLJANJE BRENDOM – NOVE TEHNOLOGIJE – STARI POSLOVI

Panelisti: Vanja Brundula, vlasnik i CEO Vodolim; Ljupčo Zikov, osnivač i glavni urednik Kapital (MK); Admir Kulin, Board Director i Strategic Advisor u grupaciji Kulin World; Igor Šimunić, Pipi Beverages

16.00 – 16.15

Pauza za kavu

16.15 – 16.35

ARAB MARKET – BRANDS WELCOME

KEY NOTE SPEAKER

MINJA ŠMITRAN, Chief Operating Officer
ALDIN DUGONJIĆ, Chief Development Officer
The Bridge
Kraljevina Saudijska Arabija

16.35 – 16.50

BRAND STORY:

GLOBALNI BREND – LOKALNO TRŽIŠTE

VEDRANA LIKAN, direktorica Colliers Hrvatska, Slovenija i BiH

16.50 – 17.50

IV BREND SESIJA OSOBNI BREND – MIT, STVARNOST, PERCEPCIJA, OSOBNA BREND REVOLUCIJA I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA

Panelisti: modni dizajner iznenađenja; Katarina Ćosić, odvjetnica, članica IFFA – International Federation of Football Agents; Duje Pisac, Chevap by Chef Duje Pisac; Barbara Slade Jagodić, SEO i digital stručnjakinja; Tony Lee King, pjevač i poduzetnik

Moderator:  Krešimir Macan

18.00

ZAVRŠETAK BREND FORUMA 2025.

PARALELNI PROGRAM

10 – 18 sati

BRAND ORDINACIJA

razgovori sa stručnjacima

10 – 18 sati

FRANCHISE BRANDMARKT

poslovna izložba franšiznih sustava

9 – 18 sati

NETWORKING INDIVIDUALNI RAZGOVORI

SAVE THE DATE

#BRENDFORUM2025

Niste ugrabili mjesto?

Iznima prilika

NE PROPUSTITE!

25 posto popusta na kotizacije uz kod BF25