BREND FORUM 2024

Jer sve je brend.
Ili to želi biti.

#BRENDFORUM

Priča
koja mora biti
ispričana!

Suština brenda je emocija.
Brendovi nastaju u glavama,
a proizvodi u tvornicama.
Stvaraju se proizvodi i usluge koji su prepoznatljivi bez obzira od kuda dolaze.
Brend je povjerenje.

Jesmo li svjesni da brend predstavlja nepisani ugovor s potrošačem i krajnjim korisnikom?
Kako izmjeriti vrijednost brenda i koliko vrijedi njegov nematerijalni dio (good will)?
Kako postaviti brend arhitekturu?
Što je simbolička, a što stvarna vrijednost?
Graditi brend ili raditi brend?
Kako se boriti s globalnim brendovima?
Kako brendirati državu, grad, mjesto, koja je uloga sporta ili kulture?
Kako nastaju, nestaju i koliko traju novi brendovi?
Jesmo li u zadnjih 20 godina napravili nove brendove ili pozicioniramo stare?
Jesu li franchising i licensing dobri za novi razvojni život i skok brenda?
Kako start-up revolucija otvara prostore bržoj prepoznatljivosti? 
Koji su se novi brendovi i sustavi snažno pozicionirali u posljednje vrijeme?
Kakva su iskustva iz inozemstva, zašto države koriste kroz brending svoju meku moć?
Kako prodati sebe i koliko je u poslu bitan osobni brend?

Sve su to pitanja na koja će odgovore ponuditi BREND FORUM 2024,
powered by Provectus Capital Partners.

#BRENDFORUM

Što vas očekuje?

0

govornika

0

panela

0 h

brend razgovora

0

key govornika

0

brend priča

0

master workshop

panelisti

#BRENDFORUM

Tko su govornici?

Ne propusti nove informacije i objave

Glavni partner

Zlatni partneri

Partnerska podrška

Medijski partneri